سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خود را نشناسد، به غیر خود نادانتر باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :2
کل بازدید :80636
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/4
10:52 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

العربیه با انتشار خبری از ممنوعیت دادستانی تهران برای حضور محمد خاتمی در مجموعه تالار وحدت، برای تماشای یک تئاتر، اعتراض خود را به این موضوع بیان میکند.

 

حمایت

به گزارش سوریاس به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ العربیه (ارگان استخبارات سعودی) با انتشار خبری از ممنوعیت دادستانی تهران برای حضور محمد خاتمی در مجموعه تالار وحدت، برای تماشای یک تئاتر، اعتراض خود را به این موضوع بیان میکند.

در جریان برخی از اتفاقات در فضای سیاسی کشور، محدودیت هایی برای شخصیت اصلاح طلبی مانند سید محمد خاتمی ایجاد شد.این در حالی بود که مدتی رسانه های فارسی زبان با انتشار اخباری سعی در جریان سازی درخصوص وی بودند.

این بار هم یکی از همان رسانه های فارسی زبان بیگانه بنام العربیه فریاد مظلوم نمایی برای خاتمی را انتشار میدهد.این شبکه آل سعود می نویسد:

“پیش از این، دادستانی تهران مانع از شرکت محمد خاتمی در ولیمه ازدواج نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی از رهبران معترضان ایران که در حبس خانگی به سر می‌برد شده بود.رئیس جمهوری اسبق ایران همچنین از شرکت در مراسم سالگرد درگذشت خواهرش در شهر اردکان منع شد.محمد خاتمی همچنین از چند سال پیش «ممنوع التصویر و ممنوع الخبر» است. رسانه‌هایی که اخبار یا تصاویر رئیس جمهوری اسبق ایران را منتشر می‌کنند، تحت پی‌گرد قضایی قرار می‌گیرند.“

در پی دست داشتن سید محمد خاتمی در جنایات فتنه 88 و برخی دیگر از مسائل سیاسی، محدودیت هایی برای وی گذاشته شد که از این موقعیت برخی از رسانه های فارسی زبان استفاده کردند و در مظلوم نمایی برای فتنه گران و برخی از اصلاح طلبان وارد میدان شدند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب