سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاکدامنى زیور درویشى است ، و سپاس زینت توانگرى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :1
کل بازدید :80617
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/1
1:49 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

کارشناس امور زنان با اشاره به اصل خطا پوشی در زندگی مشترک گفت: اگر همسران محبت و احترام را می خواهند ، باید از همان ابتدای زندگی مشترک بکوشند که روحیه عفو و گذشت را در خود تقویت کنند  .

 

 محبت

 

فاطمه حامی زاده  کارشناس امور زنان در گفت و گو با خبرنگار سور یاس  با اشاره به اصل خطا پوشی در زندگی مشترک زوجین گفت:  زن و شوهر در ابتدای زندگی ، یکدیگر را محک می زنند و کارکردهای یکدیگر را زیر نظر دارند از آنجا که هر دو بشر هستند ، مسلما دچار اشتباه هایی نیز می شوند .

 

وی ادامه داد: اگر گذشت و چشم پوشی نکنند ، اختلاف ها و درگیری ها سر می گیرد و کمکم به جای احترام ، اهانت و در عوض محبت ، قهر و کینه نمود می یابد و نتیجه ی این عدم از خود گذشتگی ها ، سستی ارکان خانواده و تربیت فرزندانی ناهنجار و پر مشکل است .

 

این کارشناس امور خانواده ادامه داد: پس اگر همسران محبت و احترام را می خواهند باید از همان ابتدای زندگی مشترک بکوشند که روحیه عفو و گذشت را در خود تقویت کنند و در حقیقت ، صاحب این کلید مشکل گشای زندگی شوند .

 

حامی زاده اظهار داشت:  اگر همسران عزت و سربلندی خانواده را خواستارند باید عفو و گذشت پیشه کنند ؛ چرا که خداوند زن و مرد را به لباس برای یکدیگر تشبیه کرده است و افرادی که خصلت نفرت و کینه توزی را دارند همواره در پی انتقامند و خود فاقد آرامش درونی اند و زندگی را بر خود و دیگران تیره وتار می سازند .

 

وی تصریح کرد:  خوش خلقی در روابط زناشویی از اهمیت مضاعفی برخوردار است ، در زندگی اجتماعی اگر کسی از دیگری برنجد از او فاصله می گیرد و راه خود را می رود ولی اساس زندگی خانوادگی بر تعاون و اشتراک است و رابطه زوجین موقتی نیست بلکه باید دوام داشته باشد .

 

 

انتهای پیام /


95/5/30::: 7:2 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب