سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به [دوستی] آن که به تو رغبتی ندارد، رغبت مکن . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :9
کل بازدید :80637
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/5
12:19 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت : طبق تفکر غربی که اصرار بر ورود زنان به عرصه اشتغال دارد و اعتقادی به خانواده محوری ندارد و هجمه فرهنگی دشمنان به میان خانواده های ما رسوخ پیدا کرده و باعث شده اشتغال زنان نوعی ارزش محسوب شود .

زنان کار

مریم ریاضی تهرانی ، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سوریاس در خصوص اشتغال بانوان اظهار داشت: خانم ها باید بپذیرند که نقش مادری با نقش های دیگر مانند اشتغال در تعارض است چرا که توزیع وقت اداری اجازه نمی دهد که خانم شاغل ، خانواده را محور قرار داده و اوضاع آن را به سامان برساند .

 

وی افزود: در بحث افزایش جمعیت اگر تغییرات مهندسی اجتماعی بر اساس محوریت خانواده باشد ، سیاست های ازدیاد نسل با موفقیت رو به رو می شود و اگر سیاست های فعلی مانند مسائل اقتصادی در راستای افزایش جمعیت تغییر نکند ، ما با بحران عاطفی و روحی مواجه خواهیم شد .

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این مطلب تصریح کرد: چرا که وقتی مشکل خانواده ها از نظر اقتصادی بر طرف نشود ، پدر و مادر هر دو مجبور به کار در بیرون از خانه شده و خانواده از کار کرده اصلی خودش که همان فراهم کردن مکان آرامش روحی و محل تربیت صحیح فرزندان است ، دور می شود .

 

تهرانی با بیان اینکه ترویج فرهنگ غربی در جامعه باعث دور شدن خانواده ها از ارزش های اسلامی شده است ، گفت: طبق تفکر غربی که اصرار بر ورود زنان به عرصه اشتغال دارد و اعتقادی به خانواده محوری ندارد و هجمه فرهنگی دشمنان به میان خانواده های ما رسوخ پیدا کرده و باعث شده اشتغال زنان نوعی ارزش محسوب شود در حالی که طبق تعالیم اسلامی اصلی ترین وظیفه یک زن نقش مادری و همسری است .

 

 

انتهای پیام/


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب