سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :10
کل بازدید :80607
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/1/31
12:24 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

 

 

%d8%b1%d9%87%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86

منیر محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان هرمزگان در گفت و گو با خبر نگار سوریاس اظهار داشت : همزمان با 12 محرم، همایش “رهروان زینبی” با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و بسیج جامعه زنان استان هرمزگان و پایگاه مقاومت سطح استان  با هدف ترویج فرهنگ حجاب و زنده نگه داشتن قیام عاشورا و نقش حضرت زینب(س) در دفاع از ولایت در در امامزاده سید مظفر علیه السلام بندرعباس برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان هرمزگان هدف از برگزاری همایش رهروان زینبی تبیین نقش آفرینی های حضرت زینب در واقعه کربلا و پس از آن ، دانش افزایی پیام های عاشورا و تبیین ابعاد مختلف الگوی سوم زن و نقش زنان در جهاد کبیر عنوان کرد.
محمدی بیان داشت: این برنامه مصادف با دوازدهم محرم با شعار «لبیک یا زینب»(س) در امامزاده سید مظفر علیه السلام (ع) بندرعباس و 6 نقطه دیگر در استان از ساعت 15:00تا 17:30 روز جمعه ، بیست و سوم مهرماه برگزار می شود.
وی یادآور شد: در این همایش میثاق نامه تجمع بزرگ رهروان زینبی به عنوان عهد و پیمان عزاداران حسینی با حضرت زینب کبری سلام الله علیها با شعار «لبیک یا زینب» قرائت شود .
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد : حضرت زینب(س) زنی شجاع بود که در تبعیت از ولی زمان خود حرکت کرد ما نیز با یاری جستن از خداوند متعال می‌توانیم اینگونه باشیم و از حضرت زینب (س)  الگو بگیریم تا بتوانیم  به “هل من ناصر ینصرنی” امام حسین(ع) لبیک بگویم .
انتهای پیام /  


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب