سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرمان خدا را بر پا ندارد جز کسى که در حق مدارا نکند و خود را خوار نسازد و پى طمعها نتازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :2
کل بازدید :80633
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/4
2:13 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

والدین برای پیشگیری از آسیب های رابطه پسرها با دختران، بر فرزندان نظارت کنند .

 

کارشناس ارشد علوم تربیتی گفت : یکی از راههای پیشگیری از بروز آسیب های رابطه پسرها با دختران، نظارت پدر و مادر بر روابط آنهاست اگر این نظارت وجود ندارد؛ این نظارت را ایجاد کنند .

%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%871

طاهره داودی کارشناس ارشد علوم تربیتی در گفتگو با خبر نگار پایگاه خبری زنان استان هرمزگان در خصوص رابطه پسرها و دختران  گفت :  مهم ترین معیار رابطه دختر و پسر باید در ضرورت و نیاز عقلانی به رابطه یا نیاز اجتماعی دید و میزان رابطه و حتی مجاز بودن رابطه دختر و پسر را بر اساس عقل و معیار فرهنگ اجتماعی که دین و مذهب در جامعه ما به خصوص یکی از ملاک های فرهنگی اجتماعی مهم است تعیین می کند .

وی افزود:در مواردی که دختر و پسر در ارتباط با یکدیگر دچار وابستگی عاطفی می شوند و احتمال آسیب روانی برای یکدیگر ایجاد می کنند ، طبیعا چنین رابطه ای درست نیست و مشکل ساز خواهد بود باید بیشتر مراقب باشند در جامعه ما دیده می شود که بعضی از پسرها در ایجاد رابطه با دختر همان اول می گویند قصد ازدواج ندارند و دختر هم می پذیرد که فقط دوست  هم باشند و متاسفانه در بیشتر این موارد رابطه از حد یک رابطه دوستانه فراتر می رود و به ارضای نیاز جنسی یکدیگر کشیده می شوند و بعد از آن احساس افسردگی ایجاد می شود .

داودی خاطر نشان کرد: مهم ترین آسیب روانی برای دختران و پسران در نتیجه از بین رفتن رابطه و شکست عاطفی ، انتخاب نادرست همسر در آینده و نتوانستن تصمیم گیری درست در انتخاب همسر و مهم تر از آن ، به وجود آمدن بدبینی به جنس مخالف هم در دختران ما و هم در پسران ما است که این مورد نگران کننده هست و می تواند تاثیرات منفی بسیاری در به دنبال داشت باشد .

این کارشناس ارشد علوم تربیتی در خاتمه بیان داشت: یکی از راه های پیشگیری از بروز چنین آسیب هایی ، استفاده از تجربه بزرگ تر ها به خصوص پدر و مادر به طور ویژه است و پسر ها و دختران باید نظارت پدر و مادر را بر رابطه خود بیشتر کنند و اگر وجود ندارد این نظارت را ایجاد کنند .

 

انتهای خبر /


95/8/2::: 3:0 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب