سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ بى‏نیازى چون خرد نیست ، و هیچ درویشى چون نادانى و هیچ میراثى چون فرهیخته بودن و هیچ پشتیبان چون مشورت نمودن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :15
کل بازدید :80652
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/6
1:35 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

کارشناس آسیب های اجتماعی عنوان کرد: مضرات مهلک استفاده بی تدبیرانه از شبکه های اجتماعی و اینترنت از فواید آن بسیار بیشتر است .

شبک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ طاهره عسکری کارشناس آسیب های اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار سوریاس با اشاره به اهداف اینترنت و شبکه های اجتماعی عنوان کرد:  با توجه به اینکه اینترنت یکی از بهترین امتیازات زندگی در قرن حاضر محسوب می شود اما حقیقت تلخی نیز در پس پرده این ماجرا هست که کمتر کسی به آن توجه می کند و نمی داند که  ماموریت اصلی فضای مجازی جدا کردن ما از محیط و فرهنگ و خانواده و اطرافان هست  .

وی افزود: فضای مجازی به دلیل جذابیت فوق العاده ای که دارد در اولین قدم موجب دوری افراد از یکدیگر می شود و افراد از هر فرصتی  برای مراجعه به رایانه شخصی یا تبلت خود استفاده می کنند و به جای حضور در بین اعضای خانواده می خواهد زمان فراغت خود را به تنهایی و انزوا  سپری کند و متاسفانه حجم این آسیب از همه آسیب های دیگر بیشتر است .

عسکری ادامه داد: یکی از جنبه های اصلی دنیای مجازی کارکرد رسانه ای آن است  که ما آن را کتمان نمی کنیم ، یعنی ارسال و دریافت متن و صوت و تصویر و فیلم و هم است که این بستر را برای ما جذاب می کند در مقابل رسانه های سنتی و یک فضای تعاملی را به وجود آورده است و فضای مجازی از این جهت اختیار تام و تمام را به کار بر می دهد و متسفانه در این مرحله و استفاده ما مدیریت شده وارد نمی شویم و آسیب پذیر هستیم .

کارشناس آسیب های اجتماعی تصریح کرد:متاسفانه این تلخی آن جا بیشتر به کام  کاربران و بهره برداران اثر می کند که بدانند خطرات این پدیده تا به آن حد مهلک است که مضرات استفاده بی تدبیرانه از آن ، بسیار بیشتر از فواید آن بیشتر است .

 

وی اظهار داشت: وجود و حضور تکنولوژی های عصر حاضر به دلیل این که مبداء و منشا  آن جای دیگری است قطعا روی فرهنگ و زندگی ما تاثیر گذار خواهد بود اما کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم آسیب این پدیده جدید و تازه وارد به زندگی مان را کمتر و کمتر کنیم .

 
 

انتهای پیام/

 

 
95/6/6::: 4:59 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب