سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :15
کل بازدید :80658
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/6
3:36 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

کارشناس امور زنان با اشاره به اصل خطا پوشی در زندگی مشترک گفت: اگر همسران محبت و احترام را می خواهند ، باید از همان ابتدای زندگی مشترک بکوشند که روحیه عفو و گذشت را در خود تقویت کنند  .

 

 محبت

 

فاطمه حامی زاده  کارشناس امور زنان در گفت و گو با خبرنگار سور یاس  با اشاره به اصل خطا پوشی در زندگی مشترک زوجین گفت:  زن و شوهر در ابتدای زندگی ، یکدیگر را محک می زنند و کارکردهای یکدیگر را زیر نظر دارند از آنجا که هر دو بشر هستند ، مسلما دچار اشتباه هایی نیز می شوند .

 

وی ادامه داد: اگر گذشت و چشم پوشی نکنند ، اختلاف ها و درگیری ها سر می گیرد و کمکم به جای احترام ، اهانت و در عوض محبت ، قهر و کینه نمود می یابد و نتیجه ی این عدم از خود گذشتگی ها ، سستی ارکان خانواده و تربیت فرزندانی ناهنجار و پر مشکل است .

 

این کارشناس امور خانواده ادامه داد: پس اگر همسران محبت و احترام را می خواهند باید از همان ابتدای زندگی مشترک بکوشند که روحیه عفو و گذشت را در خود تقویت کنند و در حقیقت ، صاحب این کلید مشکل گشای زندگی شوند .

 

حامی زاده اظهار داشت:  اگر همسران عزت و سربلندی خانواده را خواستارند باید عفو و گذشت پیشه کنند ؛ چرا که خداوند زن و مرد را به لباس برای یکدیگر تشبیه کرده است و افرادی که خصلت نفرت و کینه توزی را دارند همواره در پی انتقامند و خود فاقد آرامش درونی اند و زندگی را بر خود و دیگران تیره وتار می سازند .

 

وی تصریح کرد:  خوش خلقی در روابط زناشویی از اهمیت مضاعفی برخوردار است ، در زندگی اجتماعی اگر کسی از دیگری برنجد از او فاصله می گیرد و راه خود را می رود ولی اساس زندگی خانوادگی بر تعاون و اشتراک است و رابطه زوجین موقتی نیست بلکه باید دوام داشته باشد .

 

 

انتهای پیام /


95/5/30::: 7:2 ع
نظر()
  
  

گزارش تصویری از نقاشی روی دیوار در روستای شمیل به همت دختران هنرمند روستا

 


  
  

چگونه بافتن ریسمان رفاقت امری مهم است ، اما انتخاب نوع نخ آن مهم تر است .

دوست زیاد گرفتن هنر نیست ، گزیده و هم عقیده پیدا کردن است .

کسی که امروز را از دست می دهد، فردا را نخواهد یافت .

اگر قبل از کاری ؛انگشت خود را به پیشانی بزنید مجبور نخواهید بود که در پایان کار با مشت بر فرق خود بکوبید .

اگر می خواهی مردم حرف شما را باور کنند؛ هرگز از خود سخن نگویید .

برای این که هیچ وقت روبه روی قاضی نایستی ؛همیشه پشت قانون راه برو

 موفقیت یک سفر است؛  نه یک مقصد

خاموشی دریاست و حرف زدن جوی آب ؛ پس دریا راطلب کنید نه جوی آب را

خنداندن دیگران وقتی خوب است که دیگران را نگرانیم


  
  

یک کارشناس اجتماعی گفت : عامل تأثیرگذار و انکارناپذیر در حفظ امنیت جامعه و رفتارهای اجتماعی و شخصیتی شهروندان دین و باورهای مذهبی است .

 

 

باور

 

طاهره عسکری کارشناس اجتماعی  استان در گفتگو با خبرنگار سوریاس  با  اشاره به ناهنجاریها و رفتار های غیر اخلاقی در جامعه اظهار داشت: امروز در جامعه شاهد بروز ناهنجاریهای و رفتار های غیر اخلاقی هستیم که به دلیل کم توجهی خانواده ها و نهاد های اجتماعی  به مسائل ارزشی هستند .

وی در ادامه این مطلب گفت:  باورهای دینی هسته ی اصلی پرهیز از انحرافات و ناهنجاریهای رفتاری و اخلاقی در جامعه و فرد است و به عنوان عامل بازدارنده عمل می کند .

این کارشناس اجتماعی بیان داشت:  کمرنگ شدن باورها و اعتقادات مذهبی در سطح جامعه بویژه خانواده ها ، نهادها و گروهها و … علاوه بر این که موجب بروز ناهنجاریها و رفتارهای غیر متعارف در سطح جامعه می شود بلکه ثبات و امنیت خانواده ها و جامعه را به خطر می اندازد .

این کارشناس اجتماعی با اشاره به نقش مهم باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفت: اگر در جامعه ای باورهای مذهبی و اعتقادات دینی ضعیف و سست شود ، آحاد جامعه جامعه بر اساس امیال و خواسته های درونی خود بدون حد و مرز عمل خواهند کرد که پیامد آن وجود ناهنجاریها ، کجرویها و پیدایش نحله های فمینیستی از جمله گرایش به هم جنس یا پیدایش بدحجابی و بی حجابی و مزاحمتهای خیابانی و متلک پرابی است .

عسکری خاطر نشان کرد:  بیشترین جرم و جنایتها و انحرافات اجتماعی به دلیل ضعف باورها و اعتقادات مذهبی و کم توجهی به این باورهاست چرا که دین و دینداری تحدید کننده و حد ساز خواسته ها و آمیال آدمی است و اگر در جامعه ای باورهای مذهبی از استحکام و استمرار درونی برخوردار باشد ، چنین جامعه ای خود را در چارچوب اصول و باورهای دینی قرار می دهد تا ضامن سلامت جامعه و آحاد آن باشد .

 

انتهای خبر /


  
  

العربیه با انتشار خبری از ممنوعیت دادستانی تهران برای حضور محمد خاتمی در مجموعه تالار وحدت، برای تماشای یک تئاتر، اعتراض خود را به این موضوع بیان میکند.

 

حمایت

به گزارش سوریاس به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ العربیه (ارگان استخبارات سعودی) با انتشار خبری از ممنوعیت دادستانی تهران برای حضور محمد خاتمی در مجموعه تالار وحدت، برای تماشای یک تئاتر، اعتراض خود را به این موضوع بیان میکند.

در جریان برخی از اتفاقات در فضای سیاسی کشور، محدودیت هایی برای شخصیت اصلاح طلبی مانند سید محمد خاتمی ایجاد شد.این در حالی بود که مدتی رسانه های فارسی زبان با انتشار اخباری سعی در جریان سازی درخصوص وی بودند.

این بار هم یکی از همان رسانه های فارسی زبان بیگانه بنام العربیه فریاد مظلوم نمایی برای خاتمی را انتشار میدهد.این شبکه آل سعود می نویسد:

“پیش از این، دادستانی تهران مانع از شرکت محمد خاتمی در ولیمه ازدواج نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی از رهبران معترضان ایران که در حبس خانگی به سر می‌برد شده بود.رئیس جمهوری اسبق ایران همچنین از شرکت در مراسم سالگرد درگذشت خواهرش در شهر اردکان منع شد.محمد خاتمی همچنین از چند سال پیش «ممنوع التصویر و ممنوع الخبر» است. رسانه‌هایی که اخبار یا تصاویر رئیس جمهوری اسبق ایران را منتشر می‌کنند، تحت پی‌گرد قضایی قرار می‌گیرند.“

در پی دست داشتن سید محمد خاتمی در جنایات فتنه 88 و برخی دیگر از مسائل سیاسی، محدودیت هایی برای وی گذاشته شد که از این موقعیت برخی از رسانه های فارسی زبان استفاده کردند و در مظلوم نمایی برای فتنه گران و برخی از اصلاح طلبان وارد میدان شدند.


  
  
   1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب