سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا خانه‏اى است که از آن بگذرند ، نه جایى که در آن به سر برند ، و مردم در آن دو گونه‏اند : یکى آن که خود را فروخت و خویش را به تباهى انداخت ، و دیگرى که خود را خرید و آزاد ساخت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :12
کل بازدید :80664
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/7
1:2 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

در بازار لباس هایی(برای مردان، زنان و کودکان) عرضه شده که روی آنها کلماتی به لغت لاتین چاپ شده  و مردم بی توجه به معانی آنهادر حال خرید  لباس های مزبور هستند  .


در زیر به برخی از آنها که همه به راحتی می توانند در مغازه ها یا بر تن رهگذران ببینند اشاره می کنم و از آوردن بعضی از آنها که بسیار رکیک هستند خودداری می کنم. با این امید که نیروی انتظامی با این پدیده برخورد کند  .

         ‏

بعضی از اینگونه کلمات   : 

 

Vixen
-- زن شرور،روباه ماده
 

 

Nude
-- لخت، برهنه
 

 

Whore
-- فاحشه، فاحشه بازی کردن
 

 

Sow
-- ماده خوک جوان
 

 

Pig
-- خوک، گراز
 

 

Theocrasy
-- شرک به خدا
 

 

Hussy
-- زن گستاخ، دختر فاجره
 

 

Vice
-- گناه، فساد، پلیدی
 

 

Chorus girl
-- دختر رقاصه تو جمع
 

 

Lusts
-- شهوت ، هوس
 

 

Dram
-- ظرف شراب
 

 

Adulterer
-- مرد زناکار، فاسق
 

 

Eccentricity
-- بی قاعدگی،
 

 

Adultery
-- زنا، بی دینی
 

 

Charm
-- طلسم، فریفتن
 

 

Base-born
-- ولد الزنا، حرامزاده
 

 

Bawdy
-- فاجر، فاسق، هرزه، زشت
 

 

Mason
-- فراماسونی
 

 

Tippler
-- میگسار،
 

 

Atheist
-- ملحد، منکر خدا، خدانشناس
 

 

sister for sale
-- خواهرفروش
 

 

Take me
-- مرا لمس کن
 


  
  

هجمه فرهنگی با یورش به ، مبانی ، اصول ، باورها ، آداب و رسوم ، هنر ، ارزشهای دینی و اخلاقی و ملی آغاز می شود و تادگرگونی و زوال هویت فردی و اجتماعی و جایگزینی هویت فرهنگ مهاجم ادامه می یابد .

تهاجم فرهنگی

 

به گزارش پایگاه خبری زنان استان هرمزگان ؛ بر اساس سخن امام باقر علیه السلام تمام آنچه امت اسلامی تا قیامت بدان نیازمند است در قرآن بیان شده است . قرآن نیز از جامعیت ، فراگیری ، جهان شمولی و زمان شمولی آخرین کتاب آسمانی سخن بسیار گفته است . بی تردید یکی از مهمترین موضوعات مقوله فرهنگ و تهاجم فرهنگی است .

بسیاری از آیات قرآن و روایات گزارش شده از معصومین این نکته مورد توجه قرار گرفته و با تعبیرها و تحلیل های گوناگون درباره خطر تسلط فرهنگی جوامع غیر اسلامی بر امت مسلمان ، هشدار داده است ، برخی از این هشدارها به صورت حکم شرعی و دستورالعمل الزامی در مکتوبات فقهی و رساله های عملیه نیز بروز و ظهور یافته است .

مفهوم فرهنگ دامنه ای بسیار گسترده و فراخ دارد ، از این رو وسعت و گستردگی میدان تهاجم فرهنگی به وسعت عرصه های متنوع فرهنگ و پیچیدگی های آن است . هجمه فرهنگی با یورش به ، مبانی ، اصول ، عقاید ، باورها ، آداب و رسوم ، زبان ، هنر ، ارزشهای دینی ، اخلاقی ، اجتماعی ، تاریخی و ملی و ... آغاز می شود و تا دگرگونی و زوال هویت فردی و اجتماعی و جایگزینی هویت فرهنگ مهاجم ادامه می یابد .

در جنگ نرم و رویارویی با تهاجم فرهنگی جبهه ای به وسعت همه دل مشغولی های مادی و معنوی ، انسان ، فراروی آدمی قرار می گیرد ، نبردی بسیار پیچیده ، نامحدود و پر فراز و نشیب ، که یورش های آن بیشتر با تردید در مبانی اصول ، باورها انجام می گیرد . نبردی دشوار ، نفس گیر و دائمی که تنها در پرتوی وحی و استمداد از راهبرهای قرآنی ، می توان به پیروزی چشم دوخت .

استراتژی و راهبرد قرآنی در رویارویی با تهاجم ، بر اساس پیشگیری و دفع پی ریزی شده است . نه درمان و علاج از آن رو که اصولا پیشگیری خود بهترین درمان نیز هست ، اصلی که در آموزه های قرآنی به وضوح خودنمایی می کند .

اعتقاد به مبانی قرآنی در حوزه هستی شناسی و عمل به تعالیم اسلامی و اخلاق و احکام بهترین و تنها مانع در برابر تهاجم فرهنگی است .

رخ داد ذلت بار تهاجم فرهنگی و دلباختگی نسبت به مظاهر فرهنگ بیگانه و عقب ماندگی ملتهای مسلمان را باید پیش از هر چیز در وانهادن باورهای قرآنی و نافرمانی از دستورات الهی جستجو کرد .

می توان گفت که اهم اصولی که در مصاف با هجمه فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از : توحید مداری ، عبودیت و بندگی ، قیامت باوری ، پایبندی به فرامین الهی ، آگاهی از معیار های کرامت و عزت از منظر وحی ، اهتمام و پایبندی به کرامت و عزت انسانی ، پارسایی و تقواگرایی و...

 

 

انتهای خبر /


  
  

سلام بچه ها

به این چند روز دوتا کتاب خوندم جالب بود

تاریخ مستطاب امریکا نویسنده : دکتر محمد صادق کوشکی

و کتاب گشت ارشاد در امریکا از استاد سید هاشم میر لوحی

هر دوتا کتاب در مورد امریکا هست خیلی جنسشون خرابه باورکنید شرمندهتبسم

اگه وقت شما اجازه می ده حتما بخونید جالبه دیگه تو راهپیمایی ها محکم تر می گید

مرگ بر امریکا

مرگ بر انگلیس تبسماصلا!


  
  

کارشناس ارشد حقوق دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:  متاسفانه در دنیا ، سر رشته فرهنگ؛  دست عده ای است که آنها چگونگی لباس و پوشش و حتی کیفیت زندگی و نشست و برخواست ما را رقم می زنند .

بدحجابی

سیده فاطمه حسینی کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار سوریاس ، علت بدحجابی و پوشش های نامناسب زنان و مردان را در جامعه  پیروی از فرهنگ وارداتی غرب و راهکارهای استعمار برای نابودی نیروی فعال و پویایی جامعه اسلامی دانست  و گفت : بی حجابی راهکار استعمار است برای نابودی جوانان، برای نابودی سی میلیون جوان روز و شب برای اخلاق و فکر و عقیده و ایمان جوان ما در حاب برنامه ریزی ریزی هستند مسئولین هوشیار باشند  .

 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دنیا ، سر  رشته فرهنگ دست عده ای است که آن ها چگونگی لباس و پوشش و کیفیت زندگی و نشست و برخاست و اخلاق و معرفت را برای انسان های بی گناه و بی خبر در سرتاسر عالم رقم می زنند و تعیین سرمشق می کنند .
 
این کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اشاره به نفوذ فرهنگی غرب بر جوامع اسلامی خصوصا کشور عزیزمان ایران ادامه داد: اگر ما باید بتوانیم خود را از سرایت موج مسموم و نفوذ فرهنگی دشمن حفظ کنیم تا بتوانیم مستقل باشیم و  ولی اگر نتوانیم و تحت تاثیر فرهنگ بیگانه و نفوذ دشمن قرار بگیریم ملتی خواهیم بود وابسته و اسیر که دشمن به دنبال همین است باید هوشیار بود و درست و به موقع عمل کرد.

حسینی بیان کرد: دشمن به دنبال ابتذال فرهنگی جوانان است مسئولین باید هوشیار تر باشند و با برنامه ریزی صحیح تر  جوانان را هدایت کنند و این بی برنامه بودن و باری به هرجهت به ضرر ما تمام می شود ما نباید اجاره بدهیم صفای محیط ناب اسلامی از بین برود ، دستگاه های فرهنگی  ما باید عیوب فرهنگ غربی را به جوانان گوشزد کنند .

 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال دگرگون کردن باورهای جامعه و خصوصا باورهای جوانان است  آن ها برای سی میلیون جوان ما روز و شب در حال برنامه ریزی هستند دشمن به دنبال این است که جوانان ما را به یک نسل بی خاصیت تبدیل کند ، متولیان فرهنگی جامعه و دلسوزان باید به فکر جوانان باشند و با  برنامه ریزی صحیح و حساب شده برنامه های دشمن را خنثی کنند ان شاء الله .

 

 

انتهای پیام /


  
  

یک کارشناس ارشد امور زنان با بیان اینکه اسلام با کارکردن زن موافق است ،گفت: اسلام حضور زن در اجتماع را بلامانع می داند ، مشروط به آنکه آسیبی به خود ، خانواده و دیگران وارد نکند .

کار کردن زن

لیلی حمزه پور  کارشناس ارشد اموزر زنان در گفتگو با خبر نگار سوریاس گفت : کار یکی از نیازهای روحی و روانی انسان است ، اگر کار نباشد نشاط و شادابی از میان خواهد رفت و زندگی خسته کننده و ملال آور می شود و قسمتی از هویت ما کاری است که آن را انجام می دهیم اگر هیچ کاری برای انجام دادن نداشته  باشیم احساس رنج می کنیم و این مساله به کاهش شدید شادکامی در ما می انجامد  .

وی تصریح کرد: در اسلام بیکاری مردود و مطرود است و کار کردن و داشتن فعالیت مثبت یک امر مقدس شناخته شده است و هدف از فعالیت اقتصادی در جامعه اسلامی ، بالا بردن بهره وری مادی و اقتصادی است  و کار کردن در جامعه باید به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی  و توانمند شدن جامعه اسلامی  بینجامد .

این کارشناس امور زنان و خانواده با طرح این سوال که آیا زن می تواند علاوه بر زندگی زناشویی و خانوادگی خود کار دیگری انجام بدهد یا نه ؟ اظهار داشت: در موضوع اشتغال زنان باید توجه داشت که زن در نگرش اسلام برای تامین معاش زندگی مسوولیت ندارد ، اما در عین حال استغال به کار زنان از دیدگاه اسلام حرام نیست و چه بسا در مواردی نیز به همیاری زنان در جامعه نیاز باشد .

حمزه پور افزود:  انجام وظایفی که خداوند متعال به طور طبیعی بر عهده زن گذاشته ، برای زن اولویت دارد ولی توجه شود که این مساله به معنای ممنوع بودن زن از انتخاب کارها و پذیرفتن مسوولیت های دیگر نیست و اسلام هرگز زن را از اجتماع یا مسولیت های اجتماعی محروم نساخته بلکه به خاطر ظرافت وجود و عواطف سرشار و لطافت طبعش مسوولیت های مهم و ظریفی را به او واگذار نموده و وی را از برخی تکالیف معاف داشته است .

وی تصریح کرد: اسلام حضور زن در اجتماع را بلامانع می داند ، مشروط به آنکه آسیبی به خود ، خانواده و دیگران وارد نکند و می تواند گفت که اسلام تنها با  الگویی از اشتغال زنان موافق است که سلامت اخلاقی جامعه را به مخاطره نیفکند و موجب افزایش ناامنی جنسی نگردد .

 

 

انتهای پیام/


  
  
<      1   2   3      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب