سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون تو را درودى گویند درودى گوى از آن به ، و چون به تو احسانى کنند ، افزونتر از آن پاداش ده ، و فضیلت او راست که نخست به کار برخاست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :13
کل بازدید :80842
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/16
1:6 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

کارشناس ارشد حقوق دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:  متاسفانه در دنیا ، سر رشته فرهنگ؛  دست عده ای است که آنها چگونگی لباس و پوشش و حتی کیفیت زندگی و نشست و برخواست ما را رقم می زنند .

بدحجابی

سیده فاطمه حسینی کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار سوریاس ، علت بدحجابی و پوشش های نامناسب زنان و مردان را در جامعه  پیروی از فرهنگ وارداتی غرب و راهکارهای استعمار برای نابودی نیروی فعال و پویایی جامعه اسلامی دانست  و گفت : بی حجابی راهکار استعمار است برای نابودی جوانان، برای نابودی سی میلیون جوان روز و شب برای اخلاق و فکر و عقیده و ایمان جوان ما در حاب برنامه ریزی ریزی هستند مسئولین هوشیار باشند  .

 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دنیا ، سر  رشته فرهنگ دست عده ای است که آن ها چگونگی لباس و پوشش و کیفیت زندگی و نشست و برخاست و اخلاق و معرفت را برای انسان های بی گناه و بی خبر در سرتاسر عالم رقم می زنند و تعیین سرمشق می کنند .
 
این کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اشاره به نفوذ فرهنگی غرب بر جوامع اسلامی خصوصا کشور عزیزمان ایران ادامه داد: اگر ما باید بتوانیم خود را از سرایت موج مسموم و نفوذ فرهنگی دشمن حفظ کنیم تا بتوانیم مستقل باشیم و  ولی اگر نتوانیم و تحت تاثیر فرهنگ بیگانه و نفوذ دشمن قرار بگیریم ملتی خواهیم بود وابسته و اسیر که دشمن به دنبال همین است باید هوشیار بود و درست و به موقع عمل کرد.

حسینی بیان کرد: دشمن به دنبال ابتذال فرهنگی جوانان است مسئولین باید هوشیار تر باشند و با برنامه ریزی صحیح تر  جوانان را هدایت کنند و این بی برنامه بودن و باری به هرجهت به ضرر ما تمام می شود ما نباید اجاره بدهیم صفای محیط ناب اسلامی از بین برود ، دستگاه های فرهنگی  ما باید عیوب فرهنگ غربی را به جوانان گوشزد کنند .

 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال دگرگون کردن باورهای جامعه و خصوصا باورهای جوانان است  آن ها برای سی میلیون جوان ما روز و شب در حال برنامه ریزی هستند دشمن به دنبال این است که جوانان ما را به یک نسل بی خاصیت تبدیل کند ، متولیان فرهنگی جامعه و دلسوزان باید به فکر جوانان باشند و با  برنامه ریزی صحیح و حساب شده برنامه های دشمن را خنثی کنند ان شاء الله .

 

 

انتهای پیام /


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب