سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خود را نشناسد، به غیر خود نادانتر باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :7
کل بازدید :80789
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/13
1:16 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

عکس سران فتنه  بر دیوار دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

امروز عده ای ساختارشکن برخلاف تمامی موازین قانونی،از مصوبه شورای عالی امنیت ملی گرفته تا احکام قوه قضاییه،از یک سو عکس سران فتنه را بر دیوار می کوبند و از سوی دیگر دم از قانون می زنند!

%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1

به گزارش سوریاس به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز ، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در واکنش به اقدام اخیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد بندرعباس مبنی بر درج تصاویر سران فتنه در دانشگاه به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الحسین (ع)

«و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون. الا انهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون»
چون به آنان گویند: در زمین فساد نکنید، می گویند ما فقط اصلاح کنندگان هستیم. آگاه باشید یقینا خود آنها فسادگرند، ولی درک نمی کنند. (11 و12 بقره)
چندی پیش و در آستانه ی تاسوعا و عاشورای حسینی،یکی از تشکل های دانشجویی که متاسفانه نام اسلامی هم با خود یدک میکشد در اقدامی خلاف قانون اقدام به انتشار تصاویر یکی از سران فتنه در برد اطلاع رسانی خود نمود.

اما چه بگوییم که یک سینه حرف موج زند در دهان ما. در عجبیم! روزگار چگونه چرخ می خورد که یزیدیان بر حسین (ع) می گریند و او را می ستایند؟ آن هنگام که کاروان اسرای کربلا به شام بلا رسیدند و یزید روضه خوان مجلس شد!

برخی که سنگ بی غیرتان نامحرم دوست را به سینه می زنند، چگونه پرچم دین را در دست می گیرند و شرمنده نیستند؟ چگونه از سران فتنه ای که عاشورای امام حسین (ع)رسوایشان کرد،هم آنها که پرچمدار انقلاب یاغی بر انقلاب و باغی بر فتنه خواندشان،حمایت می کنند و از سوی دیگر دم از حسین می زنند؟آیا این شبیه به قرآن بر نیزه کردن خوارج نیست؟!بی حیایی نکنید و حداقل این جمله از مولایمان را سر لوحه خود قرار دهید که فرمود : “اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید.” امروز عده ای ساختارشکن برخلاف تمامی موازین قانونی،از مصوبه شورایعالی امنیت ملی گرفته تا احکام قوه قضاییه،از یک سو عکس سران فتنه را بر دیوار می کوبند و از سوی دیگر دم از قانون می زنند!قانون شکنان را می ستایند و خود در عمل به قانون مصداق”نؤمن ببعض و نکفر ببعض”اند اما همچنان خود را داعیه دار قانون مداری می دانند…
چگونه باور کنیم این دروغ ها را… در سال88بر آتش فتنه دمیدند و راه را برای دشمنان باز کردند که جوانان ایران زمین در خاک و خون بغلتند؛امروز خود را نماینده جوانان سرزمینمان می دانند! طنز تلخ روزگار است.آن روز ها با دروغ بزرگ تقلب کشور را به آتش و همین جوان و همین دانشجو را به کام مرگ کشاندند اما در انتخابات چهار سال بعد گفتند امکان تقلب وجود ندارد!و چه زیبا فرمود خداوند: “یخادعون الله و الذین امنوا و ما یخادعون الا انفسهم” می خواهند خدا و اهل ایمان را فریب دهند در حالی که جز خود را فریب نمی دهند! بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس ضمن محکومیت همه ی این قانون شکنی ها از دادستان محترم استان و شهرستان تقاضا دارد به وسیله برخورد سریع و بدون تساهل و تسامح با این قانون شکنی ها راه را بر فتنه گران و پیاده نظام آنان در دانشگاه ها ببندند.همچنین اعلام می دارد هیچ کدام از این شلوغ کاری ها سبب نخواهد شد جنبش دانشجویی و دانشجویان انقلابی دانشگاه ها دچار اشتباه محاسباتی شوند و تمرکز خود را از تبیین ناکارآمدی های جریان غیرانقلابی و غربگرا به سمت جدال های بی ثمر و دشمن شاد کن سوق دهند.

 

و السلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس

 

 
انتهای پیام/

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب