سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :17
کل بازدید :80747
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/10
3:38 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

مدیر مهدهای قرآنی سازمان بسیج جامعه زنان استان از اعزام 70 مربی مهد قرآنی بسیج سراسر استان در دوره ی آموزشی مربیان مهدهای قرآنی بسیج درتهران خبر داد.

 

IMG_5730

 

به گزارش پایگاه خبری زنان استان هرمزگان ؛ لیلی حمزه پور مدیر مهدهای قرآنی سازمان بسیج جامعه زنان استان در گفتگو با خبرنگار سوریاس با بیان اینکه 70 نفر از مربیان مهد قرآنی بسیج به استان تهران اعزام شدند ، اظهار داشت : هدف از اعزام مربیان مهد بسیج استان را تربیت نونهالان با اهداف قرآنی‌، انقلابی و اسلامی بیان کردندو حضور مربیان استان در دوره آموزشی برای بالا بردن مهارت مربیان و افزایش کیفیت یادگیری در نونهالان  تأثیر بسزایی خواهد داشت .

 

حمزه پور ادامه داد:  قصد داریم در مهدهای قرآنی بسیج استان نسلی هم تراز انقلاب اسلامی را تربیت و هدایت کرده و تحویل جامع اسلامی بدهیم و مهدهای قرآنی بسیج رشد خوبی در استان داشته و توانسته است که اعتماد خانواده ها را جلب کند،  هدف ما این است که فرزندانمان در کنار مساجد قرآن و آموزه های دینی  را بیاموزند و تبلور آن را به صورت عینی و عملی در برنامه های دینی مساجد ببینند و با این منش و رفتار رشد کنند.

 


وی با بیان اینکه این دوره‌ها با هدف ارتقای وضعیت آموزشی مربیان بسیج در استان است، گفت: مربیان مهدهای قرآنی استان تحت نظر اساتید جهاد دانشگاهی آموزش می بینند که در آخر دوره به آنها نیز گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

 

مدیر مهدهای قرآنی بسیج جامعه زنان استان ، افزود: در این دوره آموزشی به موضوعاتی نظیر آموزش های تخصصی، روانشناسی حوزه کودک، بازی ها، روانشناسی رشد، مفاهیم علوم و ریاضی، تربیت دینی کاردستی، بازیهای فکری و عملی پرداخته خواهد شد و مربیان با این مهارت ها آشنا خواهند شد .

 

 

انتهای خبر /


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب