سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :17
کل بازدید :80753
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/10
7:24 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به همان اندازه که می تواند مثبت باشد تاثیرات منفی بسیاری دارند

 

یک کارشناس رسانه اذعان داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به همان اندازه که می تواند مثبت باشد تاثیرات منفی بسیاری دارند از جمله اپلیکیشن پیام رسانه تلگرام و یکی از تأثیرات منفی آن در زندگی افراد ، به خطر افتادن حریم خصوصی است.

 

 

تلگرام

 

زهرا نوری ، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار سوریاس ؛  در خصوص تاثیرات منفی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به همان اندازه که می تواند مثبت باشد تاثیرات منفی بسیاری دارند از جمله اپلیکیشن پیام رسانه تلگرام و یکی از تأثیرات منفی آن در زندگی افراد ، به خطر افتادن حریم خصوصی است.

 

این کارشناس رسانه با بیان جذابیت های فضای مجازی و خطر آن برای نوجوان، اظهار داشت: از آن جا که تلگرام و وابستگی به آن برخی نیازهای نوجوان را ارضاء می کند ، احتمال اعتیاد به آن بسیار است و جذابیت های این فضای مجازی نوجوانان را در معرض خطر قرار می دهد و باعث می شود میزان کاربری آنها را بالا ببرد و نوجوانان مصرف گرا بار بیایند .

 
وی در ادامه بیان داشت:  بسیاری از نوجوانان به طور وسواس گونه ای گرفتار تلگرام شده اند ،  و از جمله نشانه های وابستگی نوجواننان به فضای مجازی می توان به کاهش اشتها ، خستگی ،  تغییر در عادات خواب مانند بیداری زود هنگام یا بیدار ماندن تا پاسی از شب ، نافرمانی و عصیان ، پرخاشگری ، وابستگی افراطی به دوستان مجازی ، مواجهه با مشکلات تحصیلی می تواند از نشانه های وابستگی نوجوانان و جوانان به فضای مجازی باشند .

 

این کارشناس رسانه به والدین توصیه کردند فضای مجازی را جدی بگیرید ودر ادامه خاطر نشان کردند : والدین  باید گوش به زنگ باشند و با مشاهده ی کوچکترین علایم خطر به فکر چاره ای برای حل مساله بیفتند .

 

این کارشناس رسانه در پایان خاطر نشان کردند : تمایل افراطی نوجوانان به فردگرایی ، با گذشت زمان ، موجب بروز افسردگی و انزوای اجتماعی در جوانان و نوجوانان می شود و شاید خود نوجوان نسبت به آن آگاه نباشد یا در صورت آگاهی آن را تایید نکند و تکذیب کنند خانواده ها گوش به زنگ باشند .

 

انتهای پیام/


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب