سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] به سخنى که از دهان کسى برآید ، گمان بد بردنت نشاید ، چند که توانى آن را به نیک برگردانى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :35
کل بازدید :80740
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/9
11:25 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

یک  کارشناس فرهنگی استان گفت: در جامعه ای که معنویت خانواده  و ایمان کم رنگ شود ، ارزش‌ها رنگ واقعی خود را از دست می‌دهند.

 

فرزند پروری

زیبا بخشی زاده کارشناس فرهنگی استان در گفتگو با خبر نگار سوریاس ؛ به تربیت غلط رسانه ای فرزندان توسط والدین اشاره و عنوان کرد: وقتی معنویت و ایمان در خانواده و جامعه‌ای کم رنگ شود، ارزش‌ها رنگ واقعی خود را از دست می‌دهند و به دنبال آن حرمت شکنی ترویج و ناسزاگویی، نوعی مد محسوب می‌شود که متاسفانه در جامعه شاهد آن هستیم که به نوعی جزء رفتار جوان و نوجوان ما شده که باید این  نوع رفتارها اصلاح شود  .

 

وی به نقش کلیدی تلویزیون در الگو برداری جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود :وقتی تلویزیون استفاده از الفاظ رکیک و رفتار های ناصحیح  را نوعی شوخی قلمداد می‌کند، نمی‌توان انتظار داشت میلیون‌ها بیننده از این رسانه اثرگذار الگوبرداری نکنند خصوصا نسل نوجوان ما .

 

بخشی  زاده اظهار داشت:  همچنین پایین بودن عزت نفس در افراد به ویژه جوانان را می توان از دیگر علل فحاشی و ناسزاگویی دانست ، خود ارزشمندی امروز در جوانان کاهش یافته است و دلیل آن مقایسه اجتماعی بین خود واقعی و خود آرمانی است، وقتی بین این دو هویت فاصله ایجاد شود فرد احساس خودارزشمندی نمی‌کند.

این کارشناس فرهنگی استان با اشاره به زیر بنایساختار خانواده دراسلام ، تاکید کرد: زیربنای ساختار کلی خانواده در اسلام دو رکن اساسی اخلاق و حقوق است که با حاکمیت آن ، استواری و پویایی این بنا تضمین می‌شود چرا که رکن حقوقی ضامن برپایی و استواری اصل خانواده و مانع فروپاشی آن است و رکن اخلاقی ضامن رشد و بالندگی و تأمین اهداف خانواده می‌باشد و تفکیک این دو مقوله در آن ممکن نیست.

 

وی افزود: یکی از قدرتمندترین و مهم‌ترین منابع قدرت در فرد، وجود ایمان و اعتقادات مذهبی اوست زیرا خانواده‌هایی هستند که با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند اما وجود همین اعتقادات مذهبی، مسیر زندگی آن‌ها را به‌کلی تغییر داده و اراده آن‌ها را برای مبارزه با مشکلات دوچندان کرده است.

 

 

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب