سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :12
کل بازدید :80679
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/7
7:54 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

یکی از عوامل مهم تزلزل بنیاد خانواده ، بی توجهی به مسائل اخلاقی است و برای حل این مشکل بزرگ که خانواده را در معرض تهدید جدی قرار داده

 

 

یک کارشناس امور زنان و خانواده با اشاره به نقش زن در تحکیم بنیان خانواده ، گفت: یکی از عوامل مهم تزلزل بنیاد خانواده ، بی توجهی به مسائل اخلاقی است و برای حل این مشکل بزرگ که خانواده را در معرض تهدید جدی قرار داده ، چاره ای جز احیای ارزش های اخلاقی به ویژه اخلاق نداریم .

خانواده سالم1

بنت الهدا زارع در گفت‌و گو با  خبرنگار سوریاس در مورد نقش زن در تحکیم بنیان خانواده گفت: سلامت و سعادت جامعه ، تا حد زیادی به وضع خانواده ها و کیفیت روابط بین زن و شوهر و والدین و فرزندان بستگی دارد و هر چه روابط بهتر و سالم تر باشد زندگی شیرین تر و با صفاتری دارند و ارتباط صمیمانه تری با خانواده برقرار می کنند و از خطر انحراف مصونیت پیدا می می کنند .

 

وی ادامه داد: هدف از ازدواج در اسلام یعنی ایجاد انس و محبت و صفا در خانواده خانه ای که در آن صفا و محبت نباشد از هم گسیخته است و ویرانه حتی می توان گفت که زندانی بیش نیست به هر حال بایستی به این نکته توجه داشته باشیم زن در تمتم اعصار همان رشته محکمی بوده و هست که چهارچوب زندگی را در مسیر درست آن حفظ می کند .

 

این کارشناس امور زنان و خانواده تصریح کرد: زنان در راستای خانواده ؛ محور و مدار سامان بخشی به امور خانواده و آرمان های اصیل آن است ، زنان مایه سکون ، تعادل ، تحکیم ، آرامش و انس نظام خانواده هستند و زن کانون خانوادگی را به وجود می آورد و انتقال دهندگان اصلی فرهنگها در طی قرون و اعصار زنان خانواده بودند و این زنان هستند که با انتقال فرهنگ و سنن اجتماعی باعث اعتلای دین و فرهنگ و هنر در جامعه شده اند .

 

بنت الهدا زارع افزود: برای حسن رابطه بین زن و شوهر و بقاء و استحکام بنیاد خانواده و برای جلوگیری از اختلافات خانوادگی و وقوع طلاق بهترین وسیله رعایت ارزش های اخلاقی است و در این رابطه توصیه های فراوانی شده است .

 

وی گفت: اسلام عنایت ویژه ای به اخلاق دارد و رعایت ارزش های اخلاقی را برای سلامت خانواده و تحکیم بنیان آن ضروری و لازم می داند .

 

کارشناس امور زنان و خانواده اظهار داشت: یکی از عوامل مهم تزلزل بنیاد خانواده ، بی توجهی به مسائل اخلاقی است و برای حل این مشکل بزرگ که خانواده را در معرض تهدید جدی قرار داده ، چاره ای جز احیای ارزش های اخلاقی به ویژه اخلاق نداریم.

 

 

انتهای پیام/


95/6/14::: 6:32 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب