سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با اندرز زنده ساز [امام علی علیه السلام ـ در نامه اش به پسرش امام حسن علیه السلام ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :12
کل بازدید :80683
تعداد کل یاداشته ها : 131
103/2/7
11:34 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
جانم فدای حضرت سید علی[48]
دوستای زیادی دارم همشون گلن نمی دونم من وسط این گلا چکار میکنم این وبلاگو درستش کردم مطالبی که خوشم اومد میزارم توش اگه دوست داشتید بخونید و اگه لطف کنید نظر بدید خوشحال میشم . ممنونم

خبر مایه

محرومیت از کلیه خدمات رفاهی دانشگاه برای دانشجوی انقلابی دانشگاه هرمزگان صادر شد

 

سید

به گزارش سوریاس به نقل از   شبکه اطلاع رسانی هرمز؛  دانشگاهها یکی از ارکان موثر در حرکت انقلاب اسلامی است و اهمیت نقش دانشجویان بعنوان نخبگان نسل جوان در مراحل مختلف پیروزی انقلاب، تثبیت نظام و دفاع از آنان انکارناپذیر است، از این روی، مسائل فرهنگی دانشگاهها و صیانت از جایگاه و منزلت رفیع آنها همواره بعنوان یکی از محورهای اصلی در کلام امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مورد عنایت خاص بوده است.

 

دانشجوبان انقلابی دانشگاه جامع هرمزگان در بهمن ماه سال 94 حرکت عظیمی را در راستای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر عدم حضور سران فتنه در محیط دانشگاهی انجام دادند که بعنوان یکی از خبرساز ترین اقدامات انقلابی در آن روزها، در کشور مطرح شد.

 

محمدرضا خاتمی از جمله فتنه گران حوادث پس از انتخابات سال88 در سال گذشته توسط انجمن اسلامی دانشگاه هرمزگان دعوت شده بود اما تحصن دانشجویان انقلابی این دانشگاه باعث لغو مجوز سخنرانی محمدرضا خاتمی شد.

 

این حرکت دانشجویان انقلابی دانشگاه هرمزگان چنان اثرگذار بود که سخنرانی دیگری از محمدرضا خاتمی در یاسوج نیز لغو شد و بدون اغراق می توان ادعا کرد در بهمن ماه سال گذشته این حادثه یکی از مهمترین اتفاقات دانشگاهها در کشور بود.

 

خبر تحصن دانشجویان انقلابی و بیانیه ای که در حد فاصل بین دو نماز ظهر و عصر قرائت شده بود در این رسانه منتشر شد اما پس از پایان یافتن تحصن و لغو سخنرانی محمدرضا خاتمی سرنوشت سید محمد متولی،دانشجوی انقلابی دانشگاه هرمزگان که رسانه های غربی از سر حدق و کینه از ایشان بعنوان لباس شخصی خامنه ا ی و عاملان خامنه ای یاد کردند به گونه تاسف بار و حزن انگیزی رقم خورد…

 

پس از گذشت اندک زمانی از پایان یافتن تحصن، متولی به کمیته انضباطی فرخوانده شد و دفاعیه خود را ارائه داد  اما پس از تعطیلات نوروز و آغاز سال جدید دوباره پرونده متولی باز می شود….

 

حکم شورای بدوی مبنی بر محرومیت از کلیه خدمات رفاهی دانشگاه برای این دانشجوی انقلابی صادر شده است که وی  مراتب اعتراض خود را اعلام می کند و هم اکنون منتظر رای تجدید نظر می باشد.

 

تنها جمله ای که مسئولان دانشگاه روی آن موج سواری می کنند این است ” دانشگاه ما جولانگاه ضد انقلابیون شده است”.

 

حال مسئولان دانشگاه و مهمتر از همه اعضای هیات نظارت را باید مورد خطاب قرارداد:

اگر دانشگاه هرمزگان جولانگاه فتنه گران و ضد انقلابیون نیست چرا مجوز سخنرانی امثال محمد صادق زیبا کلام ، محمد رضا خاتمی و افراد معلوم حال دیگری در دانشگاه صادر شد؟

 

آیا محروم کردن از خدمات رفاهی دانشگاه، تاوان دانشجویی انقلابی است که تمام هم و غم آن تحقق مبانی اسلامی در محیط دانشگاهی می باشد؟

 

حال وقت آن رسیده است فعالیت بسیارعالی یکی از تشکل های دانشجویی که باعث افتخار مسئولان دانشگاهی بود را یادآوری کنیم:

سید محمد خاتمی یکی از افرادی است که در فتنه 88 نقش داشتند و از وی بعنوان یاغی انقلاب و باقی بر فتنه نامبرده شد و از چهره های ممنوع التصویری بود، چرا در جشن ورودی های جدید عکس ایشان بین دانشجویان توزیع شد اما مسئولان دانشگاه هیچ گونه حرکتی نکرده و از این اقدام جلوگیری نشد؟

 

اگر از سایر اقدامات دانشگاه ازجمله اردوی مختلط، برگزاری جشنواره ایران ما، رقص و پایکوبی در کف دانشگاه آن هم جلو ساختمان آموزش دانشگاه و از آن مهمتر باز توزیع عکس خاتمی در نمایشگاه جشنواره بگذریم، مسئولان دانشگاه در برابر سخن یکی از دانشجویان این که در حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان در سالن فرهنگ دانشگاه به بنیان گذارکبیر جمهوری اسلامی ایران اهانت کرد چه عکس العملی نشان دادند؟

 

نکته دیگری که باید یاد آور شد این است که از همین تشکل خبری مبنی بر فراخوان دانشجویان دانشگاه هرمزگان به تظاهرات بزرگ ایرانیان علیه دکتر روحانی در پاریس در یکی از رسانه های ضدانقلاب منتشر شد به گونه ای که مستندات آن موجود است.

 

سید محمد متولی دانشجوی کارشناسی دانشگاه جامع هرمزگان یکی از دانشجویان فعال و انقلابی این دانشگاه می باشد که تلاش و پشتکار وی در برگزاری برنامه ها در این دانشگاه برکسی از جمله مسئولان دانشگاه پوشیده نیست.

 

وی دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه هرمزگان و یکی از شعرای دانشجوی صاحب قریحه است گذشته از انتشار اشعار ایشان در وبلاگ ها و سایت های مختلف، مصاحبه هایی از وی بعنوان فعال جنبش های دانشجویی در سایتهای استانی و کشوری منتشر شده است.

 

وقت آن رسیده است که مسئولان دانشگاه به جای خوابیدن، تبعیض و بی عدالتی، از خواب غفلت خود بیدار شوند.

 

جناب دکتر شیخی ریاست محترم دانشگاه و اعضای محترم هیات نظارت همانطور که مستحضر هستید اگر در دانشگاه تحصنی صورت گرفت و بیانیه ای قرائت شد صرفا کار یک دانشجو نمی تواند باشد بلکه خیل عظیم دانشجویان آگاه در آن سهیم بودند لذا کافی است کمی از محیط سیاسی دانشگاه آگاهی بیشتری داشته باشید.

 

کلیه مسئولان دانشگاه از جمله افرادی هستند که مسند ریاست و سایر جایگاههای علمی آنان مرهون و مدیون تلاش ها و زحمات امام(ره) است آیا حق دانشجوی انقلابی که جز حقیقت، سخنی را بیان نکرده است، محروم شدن از امکانات رفاهی دانشگاه می باشد در صورتی که فردی که به امام(ره) اهانت می کند بدون هیچ گونه مواخذه ای و با خیال راحت باید در محیط دانشگاه جولان دهد؟

 


  
  

برای این که به قرائت قرآن آثار بیشتر معنوی مترتب شود برای قرائت شرایطی را چنین بر می شماری : شناخت حقیقت قرآن و عظمت آن ؛ حضور قلب موقع قرائت و تدبر در آیات آن ، فهم مراد خدای متعال ، دور کردن آنچه مانع فهم و تدبر در قرآن است ، خودش را مخاطب خاص احکام و مواعظ مذکور در قرآن تصور کند .

پس وقتی قاری قرآن این امور را رعایت کرد ، ناچار مرادهای خدای متعال بر حسب مقامات دینی او برایش متجلی می شود و وقتی چنین شد یعنی قلبش از معارف ربانی متجلی شد قلبش به آثار مختلف آیات متاثر می شود به این معنا که قلبش به حزن و سرور خوف و رجا توکل یا تسلیم رضا یا توحید متصف می شود .

یا زهرا(س)

آداب قرائت قرآن


  
  

امام صادق علیه السلام فرمودند :خداوند متعال دعای کسی را که قلبش متوجه او نیست ، مستجاب نخواهد کرد ، پس هرگاه خواستی دعا کنی با قلبت به او روی بیار آن گاه یقین به اجابتش داشته باش .

 


  
  

پناه می برم به خدا ... از شر

خودم ...

نفسم ...

زبانم ...

نگاهم ...

قلبم ...

 

یا زهرا (س)

 

 

 

عکس گلهای رز رنگارنگ بسیار زیبا


  
  

1 / ای مردم ماه خدا همراه برکت ، رحمت و آمرزش گناهان به شما روی آورده است .

2 / با نیت های درست و دلهای پاک خواسته هایتان را از خدا بخواهید .

3/ با گرسنگی و تشنگی این ماه به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت بیافتد .

4 / به فقرا و محرومان صدقه بدهید .

5 / در ماه رمضان به بزرگانتان احترام کنید .

6 / به کودکان و افراد کوچک تر از هیچ محبتی دریغ نورزید .

7 / در این ماه بیشتر صله ی رحم نمایید .

8 / زبان خود را از گفتار ناپسند و زشت نگهدارید .

9 / ای مردم ! جانتان در گرو اعمال شماست با طلب مغفرت از خدا آزادش کنید .

10 / ای مردم درهای بهشت در این ماه باز است از خدا درخواست کنید که آن را بر روی شما نبندد.

 

 

 

سلامتی رهبر عزیزمان صلوات

 

یازهرا( س)

 

 


  
  
<      1   2   3   4   5      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ kf,n
+ کسی نبود کتاب رفتار و روابط انسانی در سازمان های آموزشی هزاره سوم
+ سلام بچه ها من یه کتاب می خوام

استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

کد حباب و قلب

دریافت کد :: صدایاب